lördag 15 september 2012

Dagens sågning.....

 Ja det blev ett arbetspass idag också, med svågern som filmästare. Det ser bättre och bättre ut, om jag får säga det själv. Vi kom igång vid halv elva idag, jag ville inte börja för tidigt om nån av grannarna ville ha sovmorgon. Man vet aldrig. I alla fall, vi började med att fila kedjan. Och sen.........ja kolla på bilderna så får ni se. Min fotograf har fått ledigt så jag har tagit dessa själv, hoppas de duger? Vart fotografen tog vägen? Hon skulle visst till Wilmington eller nåt sånt.

 

 

 
 


 




Lite tjatigt om detta sågande men snart är det dags för annat också. Ha det så länge.

3 kommentarer:

  1. Vad då ledig? Jobbar visst, fast med lön!

    SvaraRadera
  2. Vad då ledig? Jobbar visst, fast med lön!

    SvaraRadera
  3. Alltså som min fotograf är det ideellt som gäller! Slavdrivaren.

    SvaraRadera