fredag 20 juli 2012

Röjning pågår

Så här ser det ut nu på tomten, med en massa sly och små träd. Det växer som attans ska jag säga och mycket på grund av att det är gott om vatten i marken. Grundvattnet står högt vilket syns i brunnen på tomten(ska ta det på bild när vi röjt fram den så det går ta kort utan blixt).
Östra delen av tomten mot söder.

Östra delen vy mot väster, tomten slutar bakom den stora tallen längst bort.

Västerut.

 
Från västra delen (vid tallen) åt öster.
Nä nu är det dags att ta fram motorsågen igen, hoppas frugan hjälper till och släpar ihop det som ligger till höstens brasa!

Kommer med uppdatering senare idag(om jag orkar efter detta) så man kan se mer hur tomten ser ut.

2 kommentarer:

  1. Bara ta dö på mig! Måste allt bort idag? Tänk på att jag numera inte utför något fysiskt arbete och därmed inget orkar!

    //Frugan

    SvaraRadera
  2. Jag ante att det här skulle komma när jag såg slyet förrförra veckan ... Vänliga hälsningar från Åre
    /Borsan

    SvaraRadera